Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termék címkék:
2024 kf közös fogyás

Közös Fogyás 2 (2024) - e-book

13.990 Ft
Menny.:db
A Közös Fogyás immár 4 éve az egyik legnagyobb esemény a FeminPRO közösségében. Diéta és edzésterv - vagyis életmódváltás első lépcsőfok ,- aminek több százan indulunk neki vállt vállnak vetve. Csatlakozol hozzánk?
(1)
Elérhetőség: Raktáron

Leírás

AZ KF KÖZÖSSÉGRŐL

A Közös Fogyás, ahogyan a neve is mutatja, nem csak egy januári diéta, hanem egy hatalmas közösségi megmozdulás, aminek Te is a részese lehetsz! Minden egyes étrend egyben belépést jelent a zárt facebook csoportunkba - ehhez mindössze a rendelési számodat kell megadnod. A csoportot itt találod: https://www.facebook.com/groups/kozosfogyas2024.2

Tavaly is több százan voltunk jelen ezekben a zárt csoportokban, ahol nem csak egymás bíztatására és segítésére volt lehetőségünk, de tehetségesebb konyhatündér tagjaink az étrend alapanyagaiból is a legváltozatosabb fogásokat varázsolták elő a többieknek (is)! ;) 

AZ ÉTRENDRŐL

A KF2024 alapkoncepciója az, hogy a lehető legtöbb terhet levegyem a vállatokról. Ennek érdekében olyan főzésmentes fogásokat tettem az étrendbe, amikkel tényleg nem lehet kifogás az időhiány, vagy az enerváltság! Akinek pedig több ideje van, ínycsiklandozó dolgokat főzhet!

Az étrend 1400 kcal mennyiségre van összeállítva. Amennyiben neked bármi miatt ez kevés - pl. szoptatás vagy nagyobb túlsúly - úgy nagyon egyszerűen növelheted a kcal mennyiséget azzal, ha valamelyik étkezésből másfél- vagy kétszeres adagot készítesz el. Ugyanígy az étrendet férfiakra is könnyedén "át lehet méretezni". 

A 2024-es KF második étrendje mozaikos - többféle lehetőséget tartalmaz reggelire, ebédre és vacsorára. Minden étkezéshez írtam 3 napos bevásárlólistát - ennek a segítségével könnyedén összeállíthatod magadnak a napjaidat. Akiket nem zavar a monotonitás, természetesen főzhetik ugyanazt akárhány napig. 

Lakto-ovo vega, tejmentes és gluténmentes opciókkal kiegészítve - kivéve két receptet, amiket nem tudtam tejmentessé tenni. A vega verzió itt-ott tofut tartalmaz (én sem vagyok szójapárti, de most a cél szentesíti az eszközt.)

Az étrend tartalmaz tej- és gluténtartalmú dolgokat, és ezeknek a helyettesítésére ugyan adok tippeket, de mindenkinek az egyéni felelőssége az elkészült ételek allergénmentességéről gondoskodni! 

Ez az étrend is 4 hétre íródott, ezt a Közös Fogyás harmadik etapja követi majd. A közös kezdés 2024. február 5-e. 

AZ EDZÉSEKRŐL

A KF2024 étrendjei mellé minden hónapban FUMO bérletet - online otthoni funkcionális edzések, bármilyen edzettségi szinthez - adunk. Csatlakozzatok egy több száz fős online közösséghez és tapasztaljátok meg, hogy milyen az, amikor a testeteket funkcionálisan kezditek el építeni! Az különbséget mondjuk egy konditeremhez képest - optikailag is - zongorázni lehet! 

A programhoz járó sportolási lehetőségekről itt olvashatsz: https://www.feminpro.hu/online-berlet 

Az étrend tartalmából

Tonhalas melegszendvics - vajjal és extra szűz olíva olajjal keverve

Reggeli vitamin tál - rengeteg nyers finomság egy nagy vitaminbombába összeöntve

Túróval töltött zsemle - citromtól illatozva, egyenesen a sütőből. Nincs tejmentes alternatívája.

Zabkása - főzésmentesen is elkészíthető, meggyesleves jellegű ízvilággal

Uborkás-sonkás szendvics - ha valami nagyon egyszerűre vágysz

Zöldséges csirkeragu - főzésmentes csirkeragu alap, mellé csicseri- vagy tk. tésztát készítünk

Ananászos csirke - főzésmentes ananászos csirke alap, mellé salátát készítünk

Lencsefőzelék füstölt tarjával - főzésmentes télies főzelék, mellé tk buci és alma jár

Indiai csicseriborsó ragu - főzésmentesm egzotikus vega ragu, tofuval kiegészítve

Zöldséges lencseragu - főzésmentes vega zöldséges ragu, mellé bulgurt vagy kölest készítünk és fehérje turmixszal pótoljuk a fehérje bevitelt

Mexikói zöldségragu - inkább vega nasi, mint főétkezés, az enyhén csípős ragu mellé édesburgonyából készült tortilla chips, és tejszínes-epres-fehércsokis fehérje ital jár

Sajtos-tejszínes kelbimbó pirított császárszalonnával - ha ez nem segít elhinni, hogy a kelbimbó tud finom is lenni, akkor semmi. Nincs tejmentes alternatívája. 

Gyümölcsös piláf csirkével - érdekesen pikáns, fűszeres-gyümölcsös rizses egytál, csirkemellel

Lencsés-hagymás rizs csirkével - sok-sok mennyei pirított hagymával, csirkemellel

Káposztás pulyka - főzésmentes egytálétel

Tárkonyos csirkeragu rizzsel - főzésmentes egytál, mellé salátát készítünk kiegészítésnek

Marokkói csicseriborsó - főzésmentes vega egytál, tofuval kiegészítve

Vitamin saláta többféle sajttal - rengeteg csodálatos nyers zöldség almával, és különféle sajtokkal

Sajtkrémes csirkemell - szerecsendiós sajtkrémben sült csirkemell, salátával

Finn lazac leves - csodálatosan krémes lazac leves a finn konyhából

Vélemények

5.00
1 értékelés
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
|
2024. 02. 29.
Szerintem ez az étrend is szuperül sikerült, rengeteg különböző opciót kínál fantasztikus ételekkel!
Mozaikos felépítésű, így szabadon lehet válogatni a különböző fogások közül, és ezzel együtt a diétázóra hárul a felelősség is, hogy saját ízlése és lelkiállapota szerint döntsön :) Bevallom őszintén elsőre nekem is nehezebben ment, mint az 1. etap, de rájöttem, hogy azért, mert meg kellett találnom a Polcz-os és a főzős ételek között az egyensúlyt.
Nekem az vált be a leginkább, hogy ebédre alapvetően a főzős fogásokat (amik amúgy egyrészt iszonyatosan egyszerűen, gyorsan összedobálható ételek és szuper finomak!) választottam, míg vacsorára az egyszerű Polcz-os megoldásokat. Persze néha fordítva is működött, a Mexikói mártogatós ebéd pl. isteni!
Én személy szerint most kóstoltam először a Polcz-os ételeket, szerintem finomak és örülök, hogy Réka által megismerhettem őket; viszont minden nap ebédre és vacsira is nem esett volna jól őket enni, ezért volt szuper, hogy lehetett kombinálni.
A túrós zsömlét reggelire konkrétan 1 hónapja megállás nélkül tolom, nem bírok vele leállni :D